1

Placer ordrer via kladdefunktion

Sådan opretter du ordrekladder

Bemærk at du skal være logget ind på din konto, før du kan oprette ordrekladder.


Når du opretter ordrekladder så behøver du ikke afslutte dem. En ordre placeres først i det øjeblik du afslutter en ordrekladde, du kan således godt have flere ordrekladder, eller vende tilbage til din konto og færdiggøre en ordre på et senere tidspunkt.


I det en ordre placeres, ved at du afslutter en ordrekladde, modtager Sirius Home A/S først din ordre for videre behandling, når du har afsluttet din ordrekladde (placeret en ordre). En ordrekladde er derfor kun noget du kan se og arbejde med, helt uforpligtende. 


1. Opret en ordrekladde

Du finder ordrekladde- funktionen i din profiloversigt. Her klikker du på "opret kladde" og navngiver din ordrekladde.

2. Leveringsadresse

Du kan kun vælge at få dine varer leveret til en adresse Sirius Home A/S allerede er bekendt med, og har oprettet.

Har du flere leveringsadresser, vil du kunne vælge mellem disse og vælge den du ønsker dine varer leveret til.

3. Fremsøg varer

Du kan føje varer til din ordrekladde ved at søge på varenavn eller varenummer. Du kan også bruge menuen i toppen. Når du fremsøger og herefter klikker på en vare, så er denne føjet til din kladde, og du kan du vælge antallet af varer.
Tip: vær specifik i din søgning, jo bredere du søger, des længere tid tager det at fremsøge varer. Har du mulighed for at søge på varenummer, giver dette den mest smidige oplevelse.

4. Revisitionsnummer / Dato levering / Kommentar

a. Du skal kun udfylde rekvisitionsnummer hvis du på forhånd ved du skal og i øvrigt har et nummer.

b. Vælg den dato du ønsker varerne leveret. Vælger du ingen dato, sendes varerne hurtigst muligt.

c. Du kan efterlade en kommentar til din ordre såfremt du har detaljer, som er vigtige for Sirius Home A/S at vide.

5. Placer din ordre

Når du mener din ordrekladde er klar til at blive afsluttet, så klikker du på "placer ordre" nederst til højre. Herefter kan du gennemgå din ordre en ekstra gang inden du "bekræfter" ordren en sidste gang, der så sendes til Sirius Home A/S. 


Værd at vide

Du kan altid kontakte os via chatten såfremt du har behov for hjælp, i sær første gang du ønsker at benytte ordrekladde.

Er du Agent så skal du være opmærksom på at du skal repræsentere en kunde før du opretter ordrekladder, ellers kan du ikke placere ordren på en specifik kunde. Se artiklen "repræsenter en kunde".


Var denne artikel nyttig?

0 ud af 0 synes om denne artikel

Stadig brug for hjælp? Send os en besked